یزدفردا: طبق اعلام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، در سال گذشته کمیته امداد ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در کشور پرداخت کرده است و ۸۹ درصد تسهیلات نیز جذب شده است.

به گزارش یزدفردا: مرتضی بختیاری شامگاه ۲۷ شهریورماه در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به اینکه تدابیر خوبی برای حمایت از مددجویان دیده شده است، اظهار کرد: به لطف خدا در زمینه اشتغال و تسهیلات، پیشرفت خوبی داشته‌ایم به‌گونه‌ای که در سال گذشته ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در کشور داشته‌ایم و ۸۹ درصد تسهیلات نیز جذب شده است.

به گفته وی، کمیته امداد در بحث مسکن در سال جاری نیز تعهد ساخت ۴۰ هزار مسکن برای مددجویان را دارد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز با تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه و قابل توجه کمیته امداد امام خمینی در سراسر کشور، با بیان این مطلب که کمیته امداد در بحث اشتغال و مسکن عملکرد خوبی داشته است، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش بی‌وقفه دستگاه‌های حمایتی شاهد توانمند شدن مددجویان باشیم و مشکلات در این زمینه به حداقل برسد.

استاندار کرمان گفت: موضوع امداد و توجه به محرومین اولویت اول استان محسوب می‌شود، بنابراین در حد توان مساعدت و همکاری لازم را خواهیم داشت.

از جمله برنامه‌های سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی به استان که به مناسبت هفته وحدت انجام شده است، شرکت در رزمایش اهدای ۵۵ هزار بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش، اهدای ۴ هزار سری جهیزیه، افتتاح هزار واحد نیروگاه خورشیدی و مرکز مهارت آموزی در جازموریان و افتتاح ۵۴۶ واحد مسکونی مددجویان در استان خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا